Japonya'da 1982 yılında kurulan firma başta inşaat, medikal teknolojiler olmak üzere gelişmiş teknoloji üretimi alanında faaliyetleri bulunmaktadır. Firma özellikle 2010 yılından sonra Avrupa'da yaptığı yatırım faaliyetleri ile ısıtma-soğutma ve iklimlendirme sektöründe de hizmet vermeye başlamıştır. Ülkemizde Japon kalitesi tercih edilmesinden dolayı klima alanında da ilgi gören firmaların başında gelmektedir. Firma Avrupa pazarı ve Türkiye'de yeni olmasına rağmen özellikle yaygın Hitachi klima özel servis noktaları ile müşterilerin ilgisini çekmektedir.
Hitachi Markasının Avantajı
Tamamen Japon teknolojisi ile geliştirilen ürünler enerji verimliliği konusunda dikkat çekmektedir. Firma Türkiye'de tüketicilerin haklarını koruma üzerine çıkartılan yasa kapsamında bütün cihazlarına en az 2 yıl zorunlu marka güvencesi vermesinin yanında bazı ürünlerinde 5-6 yıla kadar ilave garanti imkanı da sunmaktadır. Garanti kapsamından yararlanabilmek için cihazların ilk kurulumları kesinlikle Hitachi klima yetkili servis noktaları tarafından yapılması gerekmektedir.
Garanti Konusunda Dikkat Edilecek Hususlar;
- Türkiye'de yasalar çerçevesinde belirlenen ve her cihazla birlikte verilmesi gereken garanti belgesinin bulunması
- Aldığınız cihaza ait garanti belgesinin kesinlikle Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'ndan onaylı olması gerekmektedir. Onaylı belgelerin üzerinde onay tarihi ve garanti numarası bulunmaktadır.
- Garanti belgesinin kesinlikle ürünü satın aldığınız satış noktası tarafından verilmiş olmasına dikkat ediniz.
- Cihazlar 2 yıl zorunlu marka garantisi altında olmasına rağmen bazı durumlarda garanti kapsamı dışında olabilmektedir. Bu koşullar aldığınız garanti belgesinde belirtilmiştir. Özellikle kullanıcı hataları olarak nelerin kapsadığını çok iyi okumanız gerekmektedir.
- Garanti kapsamında yapılan servis ve arıza tamirleri kesinlikle ücretsiz bir şekilde yapılması gerekmektedir. Hitachi klima yetkili servis noktalarından bu konuda yardım alabilirsiniz.
- Cihazlarınızın ileride herhangi bir arıza yapmasına karşın garanti belgesinin kesinlikle garanti süresi boyunca saklamanız gerekmekte ve servis sırasında garanti belgesinin hitachi klima yetkili servis çalışanlarına ibraz edilmesi gerekmektedir.
Hitachi Klima Yetkili Servis Hizmet Kapsamı
Türkiye'de yaygın servis noktaları arasında olan firma özellikle ilk kurulum ve devreye alma konusunda tüketicilere çok hızlı hizmet vermektedir. Her tüketici aldığı cihazın hızlı bir şekilde kurulması beklentisi olduğundan firma bu konuda çok titiz davranmaktadır. Aynı zamanda herhangi bir arıza durumunda tüketicilerin mağdur olmaması için de hem yetkili servisler hem de hitachi klima özel servis noktaları çok hızlı ve doğru çözümler ile hizmet vermektedir. Servislerin ücretsiz hizmet kapsamları arasında;
- İlk kurulum, montaj ve devreye alma
- Garanti süresi içinde ücretsiz arıza onarım
- Ürün seçim öncesi yerinde keşif
- Periyodik bakım ve temizlik (Özellikle mevsim girişlerinde periyodik bakım Hitachi markası tarafından önerilmektedir)
Hitachi Klima Özel Servis İçin Neden Biz;
Firmamız alanında uzman teknik çalışanlarının yanında Japon teknolojisi üzerine uzun yıllardan beri servis vermesinden dolayı cihazlar hakkında yeterli seviyede teknik donanım ve bilgiye sahiptir. Firmamız özellikle Hitachi markalı ürünlerde servis veren teknik çalışanların Hitachi bünyesi altında eğitimde sağlanmaktadır. Hitachi klima özel servis noktası olarak firmanın satmış olduğu bütün klima ürünlerine hizmet vermektedir. İlk kurulum ve devreye almanın yanı sıra klimalarınızın daha uzun ömürlü ve verimli çalışmasını sağlamak için periyodik bakım hizmeti de sağlamaktadır. Klima gibi uzun süreli çalışan cihazların periyodik bakımları önemli konular arasında gelmektedir. Web sitemiz üzerinde bulunan iletişim bilgilerinden bizlere ulaşarak hem servis talebinde hem de cihazlar hakkında bilgi talebinde bulunabilirsiniz. Geniş servis ve araçlarımız sayesinde talep edilen hizmetlere çok kısa sürede cevap verilmektedir.